Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

WikiLeaks-ի սկանդալային բացահայտումներից հետո

WikiLeaks-ի սկանդալային բացահայտումներից հետո
07.12.2010 | 00:00

ԷՐԴՈՂԱՆԸ` ԱԼԻԵՎԻՆ - Էդ դո՞ւ ես զզվում ինձանից, ա՛յ քյոփօղլի, հլը իմ թուրքի դեմքին էլ նայի, քո քրդի սփաթին էլ։

Դիտվել է՝ 4743

Մեկնաբանություններ

  • Այլ
  • 06.09.2024